Subject: ettepanekud riigiteede osas
From: "Hergo Tasuja" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Hiiumaa Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 11:04:57 +0300

Tere.

Edastan kaks pöördumist/ettepanekut vallakodanikelt.

1.

	Käina alevikus. Seda läbib riigimaantee 81. Hiiu maantee, mis
ühendub teega 12135 Mäe. Hiiu mnt ääres on kõnnitee, pildil sisekurvi
poolses teeservas, mis aga ei jätku riigimaanteed mööda alevikust välja
liikudes, st pildil tee vasakpoolne punases ringis asuv haru. Teede
ühenduskoht on kurvi peal (pildil punase ringi sees), seal puudub aga
tähistus ja arusaadav juhend, kuidas jalakäijad ja jalgratturid ohutult
ning korrektselt teed ületama peaksid. Palun luua vastavad
võimalused/selgitused/tähistused.
2.

	Valgu külas, mida läbib riigimaantee 83, soovitakse küla keskust
läbivale alale kiiruspiirangut 50 km/h, kuna seal on palju lapsi ning
lastega perede arv on kasvuteel. Niisamuti ehitati eelmisel aastal
mänguväljak külakeskusesse, mida nii kohalikud kui kaugema kandi inimesed
kasutavad ning mis asub suhtelises läheduses riigiteele.

Rõõmu ja värve igasse päeva!

Hergo Tasuja

Hiiumaa vallavanem
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
55681641
Keskväljak 5a, Kärdla 92413, Hiiumaa
Üldkontakt: [email-masked] <mailto:[email-masked]>